Felanmälan gör det enklast genom att logga in på MINA SIDOR

Om inte länken fungerar så gå in på www.hsb.se/norr och sen klicka på LOGGA IN. Har du ingen inloggning kontakta HSB Norrs kundservice/felanmälan 0770-33 00 50.

Glöm inte att skriva om vi får gå in med HUVUDNYCKEL ELLER INTE.

OBS! Felanmälan gällande Kabel-TV görs till Telenor tel 020-222 222

Felanmälan gällande Bredband görs till AllTele på telefonnummer 0910-798 000 om du bor på Durrnäs eller Furuberget.

För er som bor i Munksund eller Klubbgärdet är det Telenor som är leverantör av Bredband, se telefonnummer ovan.

Om akuta skador eller fel uppstår utanför kontorstid kontaktas NVS på telefonnummer 0911-137 01.

Akuta fel är t ex: vattenläckor eller totalstopp i WC, eller att det föreligger risk att människor eller egendom kan komma till skada.

OBS! Vid fel som kan skjutas upp till följande arbetsdag ska inte jouren tillkallas!

Vid EJ befogad jourutryckning kommer vi att fakturera hyresgästen för den faktiska kostnaden.